Εκτύπωση

Συσκευασια

Σχεδίαση, μελέτη και κατασκευή προϊόντων συσκευασίας

Η τρόπος παρουσίασης των προϊόντων στο καταναλωτικό κοινό, κατέχει εξέχουσα θέση στην επιστήμη του μάρκετινγκ. Η συσκευασία αποτελεί ένα ξεχωριστό τμήμα μελέτης του προϊόντος διότι είναι η πρώτη εικόνα που διαγράφεται στα μάτια των καταναλωτών και παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία του.

Πλεονεκτήματα
  • Μπορεί να προσδώσει αναγνωρισιμότητα στην εταιρεία παραγωγής και όχι μόνο του ίδιου του προϊόντος.
  • Να παρακινήσει τον καταναλωτή στην αγορά του προϊόντος.
  • Να εκμεταλευτεί τις τάσεις που επικρατούν στην αγορά όπως περιβαλλοντικές ευαισθησίες και έτσι να επιλεγούν κατασκευές από ανακυκλωμένα υλικά στοχεύντας συγκεκριμένες κατηγορίες καταναλωτών.
  • Να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εξαιτίας ενός καινοτόμου υλικού που θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της ίδιας της συσκευασίας.
  • Να μεταδώσει χρήσιμες πληροφορίες.
  • Να πετύχει καλύτερες συνθήκες αποθήκευσης και συντήρησης του προϊόντος.
  • Να μεταδώσει την εικόνα της νοικοκυρεμένης και υπεύθυνης επιχείρησης που σέβεται τον καταναλωτή.

Και όλα αυτά χωρίς καν να έχει δοκιμαστεί το ίδιο το προϊόν.

Φροντίστε, όλα τα είδη συσκευασίας που χρησιμοποιείτε, να προβάλουν την επιχείρησή σας:
  • Kουτιά
  • Eτικέτες παρουσίασης
  • Τσάντες χάρτινες & πλαστικές
  • Kορδέλες περιτυλίγματος
  • Αυτοκόλλητες ταινίες συσκευασίας